Damion.reismee.nl

Epische reis!

Hallo lezers van dit reisblog!
Ik ben van plan om hier de reis die ik de komende tijd ga maken, bij te houden.
Morgenavond om 19:00 vertrek ik vanuit Eindhoven naar het Spaanse Málaga. Ik heb zojuist de laatste spullen gepakt en vertrek zwaar bepakt, maar liefst 18kg! Als ik in Málaga aankom is het ongeveer 22:00. Ik ga naar een hostel toe in het centrum van de stad en daar zal ik dan 3 nachten verblijven. Vervolgens zie ik wel of ik nog langer blijf of dat ik naar bijvoorbeeld Granada toe ga liften. Ik heb er episch veel zin in en ben erg benieuwd hoe Málaga is.

Groetjes,

Damion

Reacties

Reacties

bob

lui doerak! pas 's avonds gaan op mijn verjaardag! :-P ik wens je vrel plezier en ik lees de mooie verhalen hier wel ;-)

Febe

woooooe, nog een paar uurtjes en dan moet je ons 3 maanden (episch lang) missen! veel plezier DD! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!