Damion.reismee.nl

Mother of Food

Ik heb zojuist het grootsche geluk gehad dat een van de medewerkers van het hostel, een engelsman, besloot te gaan koken en vroeg of ik ook trek had. Over episch lekkere maaltijden gesproken... Gisteren was de laatste dag dat de groep waar ik mee optrok nog in het hostel aanwezig was. Ik heb de hele dag met hen opgetrokken en ben tot de conclusie gekomen dat vrijwel alle aziatische clichés waar zijn. Het is vrij bizar dat iemand er in slaagt om in een dag tijd een kwart van een sd kaartje vol te krijgen. Zeker als het om een kaartje van 16GB gaat. Aziaten kunnen het. Gistermorgen hadden we het plan om naar een museum te gaan, maar we vonden het niet snel genoeg, waardoor we er geen zin meer in hadden. Zodoende was onze zoektocht naar het museum ook opgelost. Omdat het begon te regenen besloten we terug te lopen naar het hostel. Onderweg ontdekten we een episch grote overdekte markt met een walm van hier tot tokio. Vis. Ik kan jullie verzekeren dat ik de markt weer vrij snel uit was, al ging dat moeilijk omdat er natuurlijk eerst nog enkele honderden foto´s van alle dode vissen moesten worden gemaakt. Vervolgens hebben we met bier en wijn een tijd in het hostel gezeten, totdat het ophield met regenen. Het was inmiddels bijna donker en na een culinair hoogstaande maaltijd gingen we opnieuw een berg beklimmen. Echt zelden zo´n mooi uitzicht gezien. Hierna zijn we bij de haven gaan zitten met bier en wijn. Op weg naar ons bankje bij de haven, kwamen we twee agenten tegen die ons waarschuwden dat als we in het openbaar een van deze plezante drankjes zouden nuttigen, wij direct bekeurd zouden worden. 300 euro per persoon. Aangezien we geen zin hadden om nog langer binnen te gaan zitten, maar we natuurlijk ook niet konden uitdrogen hebben we dus maar het advies van de agenten in de wind geslagen. Nadat we al een tijdje zaten, kwamen er plotseling twee agenten naar ons toegelopen. Gelukkig zagen we ze al op tijd en konden we ons verstoppen in het park dat aan de haven grenst. Ik weet niet eens zeker of ze wel voor ons kwamen of dat ze gewoon rondliepen, maar het was een epische achtervolging. Het leuke was dat de aziatische meisjes nogal naïef konden zijn. Als een Tsjech, met een paar liter bier in zijn buik door de bosjes heen naar een boom toe loopt, dan kan je wel raden wat hij met de boom in kwestie gaat doen. Zij dachten echter dat hij zich aan het verstoppen was voor de politie en volgden hem, om na enkele seconden geshockeerd terug te komen rennen. We zijn daarna teruggegaan naar het hostel en een aantal mensen ging eerder naar bed omdat zij de volgende dag al weg moesten gaan. Een paar andere mensen bleven wat langer, waaardoor het uiteindelijk 5 uur was voordat ik in bed lag. De volgende dag ben ik ´s middags opgestaan en naar het stadion van Malaga gelopen omdat er een wedstrijd zou zijn. De kaartjes waren me echter te duur dus dat ging niet door. Ik slaap hier nog 2 nachten, omdat Malaga me prima bevalt. Daarna ga ik waarschijnlijk naar of Granada of Sevilla.

Groetjes,

Damion

Reacties

Reacties

nickerss

heey, coowl dat je er ent=D ik was in Londen haha hfnog he:P khoor t vast nog welXD cyao

nickerss

btw beetje snel getypt:P ^^ van hierboven:P je ziet 't zo:P

Bob

Damion toch, je zou toch vis gaan leren eten!?! :-P Ik zie dat je het al naar je zin hebt. Ik hoop dat je nog meer Engelse delicatessen zal tegenkomen in Spanje (al klinkt het raar :-P ) en in ieder geval nog een prettige reis naar de andere stad. ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!