Damion.reismee.nl

Málaga

Eergisteravond ben ik met enige vertraging in Malaga aangekomen. Ik had er geen zin in om om 11 uur ´s avonds nog met het openbaar vervoer te kijken of ik mijn hostel kon vinden, dus ik heb een taxi gepakt, wat gelukkig prima te betalen is. Vervolgens bleek dat vier van mijn kamergenoten naast en rondom mij in het vliegtuig zaten. Overigens, het zijn allemaal leuke kamergenoten met flink wat nationaliteiten; een Zuid-Koreaan, Zuid-Afrikaan, Singaporert, Chinees, Noorwegert en een Tsjech. Malaga blijkt een mooie stad te zijn, met veel kleine straatjes, maar ook met veel grote winkelstraten. Vlakbij ons hostel zit een supermarktje waar je water gekoeld water kan kopen voor 70 cent of bier voor 35 cent, moeilijke keus uiteraard. Bij dit winkeltje doe ik ook de boodschappen. Het mooie van het hostel is dat het in het centrum ligt en op 5 minuutjes afstand lopen van de haven. Gisteren ben ik ´s ochtends naar de haven geweest en heb ik heerlijk in de zon zitten lezen, vervolgens heb ik met mijn kamergenoten in en rondom het hostel wat gelummeld omdat de zon verdween en het nog best fris was door de wind. Vandaag blijkt een veel betere dag te zijn. Lekker bij de haven een broodje gegeten om daarna een EPISCHE beklimming te maken. Het resultaat hiervan; episch uitzicht, zoals je kan zien op mijn profielfoto. Vervolgens ben ik met mijn iPod in langs de costa gelopen met Metal op (over ironie gesproken). Ik heb besloten om nog een nachtje bij te boeken en verblijf hier in ieder geval nog 2 nachten. Straks ga ik even eten, maar dat zal uiteraard geen probleem zijn met mijn jarenlange ervaring op kookgebied (noedelsoep=winning)

Groetjes,

Damion

Joey

Nice!
Waar ben je van plan hierna naar toe te gaan?

Bob

Al SPAIDS opgelopen? :-P Maar zoals sjoey als vroeg, wat gaat gij hierna doen. Ik kan me nog een beetje herinneren waar je van plan was naartoe te gaan, maar ik kan het me een beetje moeilijk herinneren.

helma verviers

ha damion,
ik had je nog een berichtje gestuurd op skype woensdag om je een goeie reis te wensen, maar dat heb je misschien niet meer mee gekregen.
hoorde van carina al dat je aangekomen was; leuk dat je meteen kontakt hebt met andere reizigers, dat heb je ws. nog meer als je alleen reist, denk ik. ben benieuwd naar de foto's van malaga en je verdere avonturen. geniet ze! liefs, Helma

pap

Hoi Daamp, Fijn te horen dat je n goede reis had en het je (b)lijkt te bevallen. Hoop voor je dat t weer wat beter wordt, 15gr. is niet waarvoor je naar Zuid-Spanje trekt. Mooie foto! Leuk dat je snel contact krijgt. Wat is je 1e doel nu? Nieuws van HET front: impressie brandnew Flowerkings in studio (veelbelovend, 17/9 Uden) en Pamer met gitarist Morse volgende week...
Link Flowerkings http://www.youtube.com/watch?v=9igp5RIeznE

Pas goed op jezelf. Veel liefs, pap

Pas

rikG

hey DD,
je kookt je noedelsoep toch wel volgens de geraffineerde lowlandsiaanse wijze hè! geniet er maar van om met zo min mogelijk zorgen rond te lopen en doe de zon morgen een uurtje de groeten van me

Damion

Ik weet nog niet precies wat mijn volgende bezoek zal worden, maar ik zit te denken aan Granada aangezien ik daar voor 10 euro met de bus heen kan gaan. Verder kook ik mijn noedelsoep met een uiterst gevoel van culinair specialisme (zoals op lowlands) maar dit keer KOOK ik de soep zelfs!!

carina

Hoi daamp,

Leuk hoor dat je het naar je zin hebt,wat praten jullie eigenlijk voor taal met zoveel nationaliteiten?
Zeker 'koeterwaals'!
Op dit moment missen we je orgelspel nog niet! we moesten wel erg lachen om je sms gisteren!
En je weet het hè: 'niks moet en niksen mag' de komende tijd . veel plezier weer! Liefs 'de mama'

Hi Daamp,

Heb je n leuke dag tot nu toe, beetje luieren of wat ondernomen met mogelijk je nieuwe maatjes? Benieuwd of liften in Spanje eenvoudig gaat, zondagavond gaan er ongetwijfeld vrachtauto's richting Noord.

Misschien wordt je dag nog leuker met deze nieuwe link www.youtube.com/watch?v=DQLvkJsFLcQ en PSV dat zojuist in laatste 10 minuten vanuit achterstand overwinning pakte in 93e m. tegen AZ;morgen nog die andere 'boeren'. Geniet ze, take care,

opa en oma

Beste Damion,

We vinden het leuk jou op deze manier te kunnen volgen en ook wat ons te laten horen.
Hoe gaat het met je, kun je al een beetje wennen daar? Wat zijn je volgende plannen vanuit Malaga?
We wensen jou een heel fijne en veilige reis en pas goed op jezelf (dat deed opa niet want die is op zijn billen gevallen)!

Veel liefs met een dikke kus van opa en oma